Föräldrapenning

2013-02-27 @ 22:52:24 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När Olivia hade somnat ikväll så slog jag mig ner framför datorn och började planera mammaledigheten.. Åh var krångligt det ska vara varje gång att få till det på ett bra sätt! Den här gången vill jag ju få till det så att det inte jävlas för oss som det gjorde under hösten, blir så dålig stämning när pengarna inte kommer och det är för lite och helt plötsligt räcker inte dagarna och blablabla.. Nä fy det tjafset vill vi slippa den här gången!!

Jag trooooor att jag jag har fått till två rätt bra alternativ som Alexander ska få titta på imon när han kommer hem.. Så tänker jag skicka in redan i helgen hur jag ska vara mammaledig första året och sen förlänger jag det i mars nästa år.. Tror det blir bra så faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback