Magsjuka??

2013-02-26 @ 04:21:56 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag torkat både kräks och diarré, inte alls speciellt mysigt såhär dags.. Stackars Olivias mage verkar vara helt ur balans och vi får väll bara hoppas att det inte är magsjuka! Jag vill INTE att det ska härja magsjuka här hemma så nära inpå förlossning och allt.. Fy va le jag blir!! Hon får väll vara hemma från förskolan imon får vi se hur hennes mage är.. Det kan ju vara kroppkakorna hon åt igår oxå, det började ju bajsas "vatten" efter att hon ätit dom.. Hoppas hoppas så det inte är något som kommer smittas till mig!!!

Just nu ligger jag och väntar på att hon ska somna om.. Hon har krånglat sen 1:30 och nu förstår jag ju varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback