Öland

2013-02-18 @ 22:29:52 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi packade väskan igår och åkte ner till Öland! Jag kände att jag behövde komma bort lite och Olivia behöver få lite farmor tid, imon så åker vi hem eftersom att jag ska till MVC på onsdag och Olivia ska hinna vara några dagar på förskolan den här veckan :)

Idag har det blivit lite av varje, jag borstade Jeppe i förmiddags, fy fan vilket kämp med all hans päls och åt helvete blev det med fogar och rygg.. Sen efter att jag och Olivia vilat åkte vi in till Kalmar och det gjorde ju inte kroppen gladare.. Men nu har jag landat i en fåtölj och bara njuter av lugnet och Grynet som bökar runt i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback