Onsdagsfix

2013-02-13 @ 11:51:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia är hemma från förskolan idag, ordinarie personal skulle ha planeringsdag så då skulle där bara vara vikarier, och eftersom att Olivia är lite ostabil på förskolan just nu så tyckte jag att det är bäst för henne att vara hemma med mamma! :)

Det blir lite fix och trix här hemma idag, lite städ, lite tvätt, lite vika-enorm-tvätthög-som-ingen-orkat-bry-sig-om-i-helgen, lite golvtvätt och eventuellt hänga upp Olivias barbapapa gardiner som hon har fått av sin mormor :)

Ikväll ska jag nog iväg och göra i ordning SAABen invändigt, jag får hjälp av Valle medan mamma är barnvakt åt Olivia så då får man ju passa på!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback