Stan

2013-02-01 @ 16:14:32 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter en sväng på stan känner jag mig mer död än levande just nu.. Förvärkar, hosta och snor.. Ingen höjdare!

Men på stan så införskaffade jag 2 st linnen och nya hårsnoddar till Olivia. En pall att ha vid handfatet och en ny haklapp, det blev även ett bäddset med hennes älskade barbapapa på :)

Jag var och letade fotoalbum men hittade såklart inte ett enda.. Får bli att beställa dom jag sett på nätet ist!

Den där filten jag beställde till Grynet kom idag oxå.. Guuuud så himla mysig!! Lätt värd pengarna!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad är det för filt du köpt?

Postat av: Angelica

Det är en babynomade i fleece.. En filt med ben men utan armar som man sveper in bebisen i.. Googla och kika vetja, jag tycker den är heelt underbar! :) tjockt material så jag lär inte behöva köpa några ytterkläder till bebisen, den där filten kommer räcka gott och väl :)

2013-02-02 @ 00:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback