Sur! + hemsk förlossningsdröm

2013-02-13 @ 12:39:57 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh nu blir jag faktiskt sur!! "Lyssna på din kropp" säger jag hela tiden till mig själv och försöker leva efter det nu när omständigheterna är som dom är.. Men jag kan ju (ursäkta!) FÖR HELVETE inte göra nånting utan att det ska göra ont, eller så får jag sammandragningar, halsbränna som åker upp och ner i halsen så det känns som jag ska spy.. Eller det nya tillskottet som är förvärkar så att jag får stanna upp helt i en rörelse och vänta ut den.. GRYMT frustrerande när det är så mycket jag vill och behöver göra!!

Inatt drömde jag om förlossningen och det var en obehaglig dröm eftersom att det gick åt helvete totalt! Det blev akutsnitt och dom snittade mig från höft till höft och så upp ända till brösten.. Dom hittade inte någon bebis där inne förens det var försent och den hade dött.. Hemsk dröm var det, usch och fy!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, visst är det frustrerande när kroppen säger ifrån och orken inte räcker till till sånt man vill göra!
Och när man väl sover om natten så drömmer man de mest konstiga drömmar. Inatt hade jag glömt packa BB-väskan och fick bråttom att ta tåget (?!) till förlossningen. Missade förstås tåget, så det blev ingen bebis alls för mig..

2013-02-13 @ 13:47:05
URL: http://sannajylo.blogg.se
Postat av: Angelica

Ja, det är så grymt irriterande!! Och som sagt att inte ens få sova i lugn och ro är ju inte lite irriterande heller haha

2013-02-13 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback