Till slut!

2013-02-05 @ 23:06:36 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hon somnade till slut men då var klockan nästan 21.. Och tur var väl det för då var jag så irriterad att jag kliat sönder mig på armen.. Som ett jäkla psykfall hahaha ja kära nån, vad gör man inte för att försöka vara en bra, lugn och sansad mamma med ett tålamod till dess like?!? Det ska tilläggas att jag har ett åt helsikes dåligt tålamod, ni som känner mig vet ju det ;) men ja, det gick ju ändå bra ikväll..

Däremot fattar jag inte vad som har hänt, varför hon trilskas så med att inte somna för hon är ju verkligen skittrött. Gör allt möjligt bara för att inte somna.. Sparkar med benet, petar sig i näsan, drar sig lite i håret, pillar med nappen, viftar med Nisse(gosekatten), snor in sig i snutten, tar på och av täcket.. Ja listan kan bli hur lång som helst!!

Det är väl någon period hon har nu antagligen, hon är ju makalöst mammig oxå så det kan ju vara att hon trilskas för att hon egentligen vill sova hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback