Trött nu!

2013-02-04 @ 23:22:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dags att sova efter den här dagen.. Efter simhallen åkte vi hem och åt lunch och sen somnade vi gott! Vid 14:30 ca kom min pappa och hämtade bilnyckeln och sen kom Denise..

Mamma och Valle kom oxå hit en stund på kvällen för mamma hade köpt barbapapa gardiner till Olivia som hon lämnade.. Så söta och Olivia blev så klart glad :D när mamma o Valle åkte hem så beställde jag och Denise sushi så medan vi väntade på den så nattade jag Olivia.. Tog 1,5 timma att få henne att somna så jag fick ju suckta efter sen där sushin länge hehe men guud så gott det var när jag väl fick äta den!!

Nu ska jag försöka sova så vi orkar upp till förskolan imon.. Olivia ligger fortfarande i sin säng vilket är det längsta hon legat där på över en vecka.. Jag ligger typ bara och väntar på att hon ska tassa in här, men vi får väl se.. Hon kanske sover länge i sin säng idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback