Trött

2013-02-06 @ 21:58:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dags att sova, jag är skittrött även att jag sov 1,5 timma med Olivia på eftermiddagen idag.. Fattar inte vad denna enorma trötthet kommer ifrån, jag kan inte minnas att jag var såhär trött med Olivia i magen, men det var jag säkert.. Plus att livet såg annorlunda ut då, kunde ju ligga på soffan en hel dag och bara vara om jag kände för det! Det kan jag ju knappast nu :)

Mina album jag beställt kom idag! Så fina så, nu ska jag bara sätta in alla kort i rätt ordning.. Blir ett litet pyssel jag får ta lite då och då när tiden finns! Det går nog rätt fort bara jag sätter igång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback