Tvättat

2013-02-20 @ 22:55:58 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När vi hade sovit lite (läs:läänge) så ringde jag Denise och frågade om hon ville komma hit och umgås lite och det ville hon :)

Medan hon var här så slängde jag in Grynets filtar, sängkläder, täcken och kuddar i tvättmaskinen så nu är det upptvättat och fräscht! Känns ju skönt att ha det gjort! Nu ska jag bara tvätta klädseln till babyskyddet oxå sen är det klart för bebisanvändning! Man vill ju att allt ska vara rent och fräscht till en liten sprillans ny bebis!

Nattningen av Olivia var ett skit idag, men det är ju så när mamman oxå somnar på dagen och inte har koll på klockan.. Jag tror klockan var 20:30 när hon somnade så vi får se hur länge hon ligger i sin säng, hon brukar vakna efter ca 2 timmar så man får bädda ner henne igen eller ta in henne till mig <3

Nä ni, nu får jag nog släcka lampan och försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback