Urk

2013-02-09 @ 18:08:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fy fasen vilken hemsk tidig morgon.. Klockan 4:30 vaknade jag och mådde skitdåligt, halsbränna från helvetet, mådde illa, hade ont i magen och så kändes det som att jag skulle svimma.. Gick upp och drack vatten för tänkte att det säkert är vätskebrist.. Tjohej o hå in på toa och kräkas, tror jag tömde ska maginnehållet.. :-/

Drack lite mer vatten och gick sen och la mig, hade fortfarande ont i magen men det gick över så jag kunde somna.. Grynet var i full gång så behövde inte oroa mig att något var fel där i alla fall :-)

Dagen har bestått i febrig Olivia, så mkt tid i soffan vilket passat mig utmärkt idag! Just nu är Alexander iväg och handlar och jag och Olivia har plockat lite och dammsugit.. Ingen bra grej alltså, men tänkte jag kunde göra det när Alexander ändå åkte iväg så han slapp göra det när han kommer hem.. Men ja, nu har jag ju ont.. Jäkla skitfogar man ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback