Urkis

2013-02-23 @ 19:23:24 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fy vilken morgon! Olivia tog morgon vis 4:30 idag.. Inte ok, vi försökte få henne att somna om men vid 6 tiden gav vi upp.. Hon fick en välling framför Barnkanalen och var helnöjd! Själv var jag då trött så jag mådde illa då jag gick och la mig, men mådde rätt kasst.. Vid 8 kom Olivia och Alexander och la sig igen och vi somnade och sov till 11!! Välbehövligt!!

Annars har dagen varit bra men lugn, vi var iväg till affären en sväng och så var vi nere i källaren och försökte hitta systemskivan till min dator, men utan framgång.. Det enda som hände var att jag fick en jävla massa sammandragningar.. Snart ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara slappna av, det brukar hjälpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback