Förmiddagen

2013-01-21 @ 13:02:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter att ha lämnat Olivia på förskolan idag så åkte jag iväg till MVC för att träffa läkaren gör sista läkarintyget till min sjukskrivning.. Så nu är jag sjukskriven till BF! Skönt att slippa tänka på det! När jag ändå var där så bad jag om att gå lyssna på bebisen för jag har oroat mig under morgonen att allt inte var bra, har haft konstigt ont och inga buffar.. Men hjärtat slog så fint (158slag/min) och efter det blev det disco så då blev jag lugn igen :)

Efter läkarbesök och en snabbvända på Ica så hämtade jag upp Olivia för att åka på babysim(känns fel att kalla det babysim, hon e ju ingen baby längre).. Jääklar vad hon tycker det är roligt alltså! Men det är tuffare nu med hennes egen vilja och min stora mage och onda fogar! MEN det går bara jag vill!!! Och jag VILL verkligen gå på det här med henne så länge jag pallar!!

Nu tänkte jag hon skulle slocknat lite smidigt men nej, det ska bråkas och snurras.. Bråkat med mig sen vi gick ur bilen och det driver mig snart till vansinne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback