Gick bra :)

2013-01-11 @ 12:21:08 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Har det snöat inatt eller? Jo det kan man väll lugnt säga.. Var ett helvete att gå till förskolan idag, jag halkade två gånger och föll ner på knä vilket resulterade i att jag vred till ljumsken..

Lämningen gick bra! Hon hade lekt och varit med på samlingen utan problem, men hade smittats lite av andra barns gråt.. När jag kom tillbaka till avdelningen tog det en stund innan hon upptäckte att jag var tillbaka! Duktig liten unge vi har! <3

Att gå hem i snön var lika jävligt som att gå dit.. Nu har jag så jäkla ont i ljumsken och blygbenet så jag kan lägga mig och gråta..:'(

Alle skulle försöka komma iväg tidigare från jobbet oxå! Hoppas min pappa är ledig så han kan komma hit en stund sen när vi vilat lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback