Hållt igång

2013-01-02 @ 20:12:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Eftersom att Alexander åkte idag har jag varit extra sällskapssjuk, är alltid det första dagen han åkt!

Så Olivia och jag följde med Denise till stallet en snabbis.. Jisses min dotter gillar hästar hon!! Blev hellycklig när hon fick klappa dom! Efter stallet tog vi en sväng på maxi och sen hem och bara sitta och vara..

Vid fyratiden skulle Denise iväg på annat håll då då traskade jag och Olivia hem till mamma och åt mat! Lite vardagslyx :D efter de blev de en liten promenad och sen följde dom med hem hit och drack kaffe..

Nu nattas Olivia och jag har grymt ont i fogarna och har onda sammandragningar! Har verkligen varit igång för mycket idag så kroppen säger ifrån nu! Blir soffan resten av kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback