Hela dagen

2013-01-10 @ 23:31:25 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har vart en lång dag idag! Den började med att jag vaknade innan klockan ringde och var faktiskt rätt pigg.. Men jag låg ändå kvar och mös lite :)

Iväg till förskolan där det gick bra även idag, det var något gnälligt i mellanåt men vadå, det är det ju hemma oxå :P imon ska Olivia lämnas en stund för första gången.. Känns spännande och lite tungt.. Vi får se hur det går!

Efter att Olivia (och jag) sovit lunchvila så kom Denise och Lollo på besök.. Fika, prat, sen middag och tv gluttande blev det! Mycket trevligt! :)

Nu ska jag försöka sova.. Har ont i magen så därför jag är vaken ännu, vet inte vad som ställt till det riktigt.. Förhoppningsvis går de över snart!

God Natt


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lycka till med att lämna Olivia idag :)

Postat av: Angelica

Tack så mycket! Det gick över förväntan :)

2013-01-11 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback