Kärlek

2013-01-17 @ 19:22:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag är trött nu.. Fast det har jag varit hela dagen trots att jag somnade en stund med Olivia i eftermiddags..

Denise och Lollo kom hit och umgicks ett tag idag, lika trevligt som alltid och mycket om allt möjligt blir det sagt och skrattat åt! Härligt att få skratta!! Det är nog nått av det bästa som finns, när skrattet bara bubblar över och man inte kan sluta!

Olivia camade med Alexander nu ikväll innan läggdags, åh så glad hon blev! Kramade och pussade datorn och man såg på henne att hon helst av allt bara ville krypa in i datorn till pappa <3 det är kärlek det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback