Lugnt o skönt

2013-01-19 @ 20:07:18 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen har minst sagt gått i lugnets tecken! Alexander gick ut en sväng och åkte pulka med Olivia medan jag fixade lite här hemma och lagade lunch som fick bli potatismos, stekta fiskpinnar och rivna morötter :P

Olivia sov lunch och jag somnade på soffan.. I vanlig ordning, det är så skönt att få sova en stund!!

Nu ikväll har mamma och Valle varit här på fika en sväng, så dom gick hem nu när jag skulle natta Olivia.. Som i vanlig ordning håller på att tjafsa ist för att sova.. Skitungen min <3

Längtar efter ett glas transbärsdryck, så nu får hon faktiskt somna så jag kan gå o dricka det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback