Mödravården

2013-01-09 @ 19:46:01 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

I eftermiddags var det dags för ett besök hos vår barnmorska Elise.. Vi pratade lite om amning, den kommande förlossningen, min foglossning och mina onda sammandragningar som jag har haft.. Skönt att gå prata av sig lite och få goda råd :)

Såhär såg det ut med oss idag:
Hb: 116
Blodtryck: 115/50
Sf: 28 cm
Hjärtljuden: 126 slag/minut

Jag blev så förvånad att hjärtljuden låg så lågt, dom brukar ligga uppåt 145-150 men inte idag! Kanske sov h*n :)


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Mysigt att gå till barnmorskan och höra de små hjärtslagen ;)

2013-01-10 @ 11:13:08
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback