Nätshoppat!!

2013-01-29 @ 23:01:30 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag shoppat lös lite här på nätet!
 
Såhär löse jag problemet med vad bebisen ska ha på sig i bilstolen! det går även att ha den i vagnen, bärselen, i sängen, i babysittern! helt galet vad praktiskt och visst ser den väl gudomligt mysig ut? jag skulel lät vilja krypa ner i den här filten!!
 
Jag köpte även en cuddle soft att lägg i babyskyddet så att bebisen är mer uppstöttad, så slipper vi hålla på med att stödja upp bebisen med filtar som vi gjorde med Olivia.. hade jag vetat att det fanns sånna här inlägg till babyskyddet hade jag köpt ett när hon var bebis!
 
Det blev även ett flaskställ ifrån Beaba som jag har sucktat efter länge men aldrig fått tummen ur och beställt =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Var hittade du filten? :)

2013-02-26 @ 16:37:42
URL: http://cassandraholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback