Present

2013-01-27 @ 23:26:09 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Tänk att det ska vara så svårt att komma på present till pappa varje år.. Helt hopplöst, och frågar man vad han vill ha så vill han inte ha nått.. I år blev det extra ångest eftersom att han fyller 60år..

Men jag kom nog på nått hyfsat bra i alla fall, det får bli två whiskyglas som är graverade.. På det ena glaset står det "Grattis på 60års dagen!" och på det andra står det "Världens bästa morfar!".. Så tänkte jag köpa sånna där whiskystenar som kyler, och så får han ju givetvist en whisky oxå.. Det blir väl bra??


Kommentarer
Postat av: Denise

de tyckte jag lät jätte bra:-)

2013-01-28 @ 06:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback