Snörvel

2013-01-31 @ 12:47:08 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fy tusan vilken förkylning jag åkte på! Riktig förskoleförkylning, såhär dålig har jag inte varit sen jag jobbade.. Uscha livsfarliga baciller det där!

Olivia ä fortfarande ganska hostig och snorig men febern är i alla fall borta.. Så jag tänkte att vi skulle ta en sväng ner till affären senare för att hämta ut ett paket och för att få lite frisk luft.. Det kan ju inte skada lixom! Tror jag ska slänga upp några fönster och blåsa igenom lägenheten oxå så lite innebaciller för hoppningsvis flyger ut!

Men nu först på agendan står det: sova lunch!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback