Söndag

2013-01-27 @ 20:51:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Feber, hosta och snor i massor! Så är det här nu.. Men idag har hon hållt igång lite i alla fall och var med mig när jag röjde ut två garderober och förberedde den ena för Grynets kläder :) just nu gapar det tomt i den garderoben men någon dag tänkte jag orka gå igenom bebiskläderna och plocka ut det som är neutralt, tvätta dom och lägga in dom i garderoben :-) ska bli mysigt att pilla med det!

Jag hoppas mitt lilla hjärta är på bättringsväg, febern var nere på 38,3 sist jag kollade så hoppas hoppas den inte sticker iväg inatt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback