Trötter!

2013-01-08 @ 19:06:04 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi vaknade 13:15 i eftermiddags och så låg vi och hade mamma dottermys till 13:45 :)

Vi gick ut en sväng och lekte med Sandra och Elwin och sen följde dom med hem och åt middag med oss, det blir så mycket trevligare med sällskap!

Nu ikväll tog jag ett ryck och städade undan det mesta av julen, jag orkade inte se skiten mer nu! Till helgen åker gardinerna ner för det orkade jag inte ikväll! Tar ju en halv dag bara det!

Nu är jag helt slut!! Skulle nog kunna gå och lägga mig, men ska se Sveriges mästerkock först och till det får det bli varm choklad med onyttigheter på! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback