Zzz gäääsp

2013-01-14 @ 08:54:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev ingen god natt alls faktiskt.. Olivia vaknade vid 1 och sen var hon vaken till 6 ungefär, så Alexander och jag har sovit i skift och vi har sovit som krattor.. Jag får skitont i kroppen när jag inte får sova så Alexander fick stanna hemma idag, Olivia fick stanna hemma från förskolan.. Det skulle bara bli helfel om vi gick dit när hon inte sovit något!

Jäkla tänderna som ställer till det för henne, två kindtänder är påväg så det är inte konstigt om hon har haft ont stackarn! Tänk att det finns forskare som säger att det inte gör ont när barnens tänder kommer.. Vilka idioter!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback