Lång dag!

2013-07-27 @ 00:16:35 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi åkte iväg med morfar till temalekplatsen idag. Olivia lekte med sin morfar och jag tog hand om Wilma! Det var perfekt väder, lite molnigt och behaglig temperatur. Vi åt självklart glass när vi ändå var i närheten av bästa glasskiosken, men efter att vi ätit den så kom värmen! Plågsamt varmt blev det så då gav vi upp lekplatsen och åkte till maxi och handlade i stället..

När vi hade varit hemma en stund så kom mamma och Valle på besök! Dom hade med sig (efter att jag skickat dom till Apoteket) minifom till Wilma, det ko jag ju givetvis på när vi kom hem att jag glömt att köpa! Tack mamma och Valle att ni fixade det, natten är räddad!! :-) dom hade även med sig jordgubbar och grädde som vi fikade på. Olivia blev lycklig som fick ära sina älskade "bubbare" :-)

Senare på kvällen när tjejerna hade somnat så fick jag mess ifrån Sandra som hade tråkigt, så hon kom hit och umgicks i stället. Mycket trevligt, som vanligt! :D

Nu kom Olivia in till mig, hon är för rolig! Hon kommer lite smågnällig och klättrar upp i sängen. Konversationen är typ såhär:
"Jag - är du ledsen Olivia?
O - jaaa (väldigt ynklig)
Jag - ojdå det var ju inte bra, lägg dig här ska vi se att det blir bättre, vill du ha pappas täcke?
O - mmm
Jag - känns det bättre nu?
O - Zzzzzzz"

Gullunge, somnar om så fort hon lägger huvudet på kudden :-) nu ska jag försöka sova lite innan det är dags för nästa amning. Det blir nog vid 2 eller 4.. Beror på lite hur bra hon sover, hoppas det blir vid 4 :D

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback