Söndag

2013-07-07 @ 23:27:35 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

En dag med tryckande värme blev det idag! Jag klagar inte, jag upplyser er bara.. Ville bara klargöra den saken :D

Vi åkte ner till köpstaden idag för att köpa tallrikar och sånt till tvåårskalaset vi ska hålla imon, hittade jättesöta tallrikar och muggar! Vi for även in till Kalmar där vi inhandlade maten vi ska bjuda på plus lite annat..

När vi kom tillbaka till tveta så hade Karin vaknat, så då blev det lite tvätt, lite fika och så kom det besök..

Eftersom att det har varit så otroligt varmt idag (tror det var 30grader som mest) så åkte jag, Alle och Olivia bort till poolen och badade lite.. Wilma fick stanna hemma hos farmor den lilla stunden! Jag tyckte det var superskönt och svalkande, men det var lite kallt för Olivia som snabbt började frysa, men det hindrade ju inte henne från att vilja bada mer.. Efter badet så åkte vi hem och åt god middag som Stig hade lagat!

Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på det underbaraste ljudet som finns.. Mina barns lugna rytmiska andetag! Det finns nog inget ljud som är så underbart! Mina älskade flickor, fan vad jag älskar er!! ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback