Besök

2013-06-13 @ 16:08:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Finbesök av kusin Therese och hennes dotter Nathalie idag! Synd bara att vädret var regnigt så vi inte kunde vara ute. Men det gick bra ändå! Vi var en sväng hemma hos min mamma på förmiddagen och sen efter att vi hämtat Olivia på förskolan så gick vi hem hit och fixade lite lunch och sen satt vi bara och pratade.. Det var trevligt och roligt som vanligt att ses! ❤

Nu har dom åkt hem och jag sitter och väntar på att vår bovärd ska komma och ta en titt på bår balkong, jag tror nämligen att vi har mögelangrepp under mattan.. Skitäckligt så det får dom fixa till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback