Blommig fläsksvål

2013-06-18 @ 23:47:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blir att leta vidare efter kläder att ha på dopet.. Jag såg ut som en blommig fläsksvål i den där klänningen.. Hua!

Vi är i alla fall hemma i Oskarshamn nu och kommer att vara det ett tag som det ser ut nu.. Lite småtråkigt men samtidigt skönt att vara bland sina egna grejer..

Just nu ligger jag här och ammar en snorig Wilma. Jag tycker det är obehagligt när hon rosslar så..

Har "mensvärk" oxå, det är på grund av spiralen jag satte in igår.. Vilket gick bra, det gjorde inte alls ont att sätta i den men efteråt fick jag en jävulskt mensvärk som kommer och går.. Skönt i alla fall att ha det gjort!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror att du var jätte fin i klänningen :)

2013-06-19 @ 10:34:44
URL: http://Varatlillahjartaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback