BVC och sommarlov

2013-06-14 @ 12:09:19 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det gick bra på BVC! Wilma växer och växer och ligger exakt på mittenkurvan :) det var kul att hon var glad när vi var där idag i stället för så arg och ledsen som hon varit innan!

Olivia var sista dagen på förskolan idag, så nu har hon sommarlov i 8 veckor. En av pedagogerna ska sluta så henne träffar vi inte i höst, det känns jättetråkigt för vi har tyckt väldigt mycket om henne! Ja, vi tycker ju om dom andra två också men det kändes som att vi fick bra kontakt med henne. Eftersom att det var Olivias sista dag så smörade vi till det lite och köpte varsin sommarblomma till pedagogerna, jag minns själv hur glad man blev och man kände sig så uppskattad av föräldrarna, så då tyckte jag dom kunde få en blomma :D

Nu sover båda barnen så jag tänkte ta mig lite kaffe och kanske en glass :P


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad väger Wilma nu? :)

Svar: Hon väger 5290g och är 59,4cm :-)
Angelica

2013-06-15 @ 11:29:19
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback