Liten bloggtorka

2013-06-27 @ 23:03:18 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Tydligen så har jag lite bloggtorka, jag hat inte ens tänkt på att blogga nått.. Men men så är det ibland!

Idag så åkte Alexander iväg på sitt uppdrag han har fått, känns rätt tungt eftersom att han har varit "hemma" i nästan 4 månader. Nu kommer han inte hem förens nästa(!!!) fredag! Känns helt galet länge :-( usch ögonen tåras nästan när jag tänker på det.. Men det kommer att gå bra, jag och tjejerna får hitta på så mycket vi kan.. Det är ju sommar, hur svårt kan det vara?!? ;-) (jag lär väl lägga mig ner halvdöd av utmattning när Alle kommer hem hahaha)

Det blev hur som inte alls mycket gjort idag, Wilma skulle snutta halva dagen och den andra halvan var bara massa trots från Olivia.. Jag höll på att bli galen! Men ah, från och med imon blir det att köra rutinerna slaviskt så att vi hinner med att göra lite annat än att hänga tvätt och amma.. Vi måste ju uuuut! Olivia måste få springa av sig energin, annars blir energin till trots och det pallar jag inte!

Jag måste börja med min träning oxå! Hittar inte mitt måttband, jag vill mäta mig innan jag sätter igång.. Ska leta på ett ställe till imon annars får jag köpa ett nytt, tänkte ju börja på måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback