Trevlig prat och lekstund

2013-06-12 @ 19:31:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag medan Olivia och Wilma sov lunch så planterade jag blommorna som vi köpte igår.. Får dock skicka Alle att köpa 2 plantor till för det såg för jäkla dumt ut så som jag hade tänkt mig..

När Olivia vaknat och fått i sig en banan så cyklade hon och jag hem till Sandra. Det blev några trevliga timmar med mycket prat och barnen lekte.. Välbehövligt! När vi kom hem så var pappa/morfar här och det blev ju Olivia såklart glad över! Han stannade ett tag medan Alle åkte iväg och köpte dom där plantorna jag skulle ha.. När han kon hem fixade vi mat och pappa gick hem.

Nu är det nattning som pågår vilket går lite sisådär. Men snart hoppas jag dom somnar så att jag kan fixa på balkongen så det blir klart någon gång :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2013-06-12 @ 22:56:34
URL: http://Varatlillahjartaa.blogg.se
Postat av: Mathilda

Stör barnen varandra när den ena sover? Dum fråga kanske :)

Svar: Nä dom störs faktiskt knappt nått alls av varandra.. Det är himla skönt det! Men de e klart att om någon av dom skriker i högan sky så kan ju den som sover vakna :-)
Angelica

2013-06-13 @ 10:19:19
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback