Bada bada bada

2013-03-26 @ 19:27:56 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har inte gjort mycket alls idag.. efter bm-besöket så åkte vi hem till mamma en stund inan vi hämtade Olivia på förksolan.. så var det hem och äta lunch och sen sova, vi somnade allihop och sov en stund och det behövde vi! så var tanken att vi skulle gå ut men vi kom aldrig dit för vi började dammsuga och greja och sen kom min bror hit en sväng och pratade lite skit..

Nu ska snart Alexander ta och natta Olivia och jag ska i vanlig ordning lägga mig i ett varmt bad, jag tror faktiskt att jag sover bra om nätterna tack vare att jag lägger mig i ett bad i ca 30 minuter vaje kväll och bara låter kroppen slappna av ordentligt! Antingen hjälper det eller så är det något som jag har fått för mig =) i vilket fall som är det väldigt skönt hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback