Bil..

2013-03-20 @ 13:39:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter mvc var vi och kollade lite på bilar här i stan eftersom att vi måste köpa en väldgt snart.. Jag förälskade mig i en Ford Mondeo, enorm bagage, skön komfort, väldigt rymlig och så var den ju snygg oxå! provköra hade vi inte riktigt tid med så vi får se om vi gör det någon dag så får vi känna lite på den me =)
 
Alexander vill fortfarande åka ner till Kalmar och kolla på en Mercedes e200.. så vi får väl göra det oxå någon dag.. just nu känns det lite småstressigt med bil och barnafödande.. hade vart skönt att vara klar med biltittandet så vi vet vad vi vill ha innan bebisen kommer.. men det lär väl antagligen inte hända.. jag är inte så himla sugen på att åka ner till Kalmar nu när det är så nära BF.. såå vi får se hur det blir.. kanske kan jag övertala honom att vi köper en Mondeo =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback