Dagens sammanfattning

2013-03-17 @ 23:11:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ja, nu ska vi se.. vad har vi gjort idag?
Jo, vi började med att gå ut och leka på lekplatsen jag och Olivia medan Alexander tog Amore på en promenad.. Vi blev inte ute så länge för Olivia hostar och snorar en hel del fortfarande så vi gick in och tog det lungt =) Jag kunde inte riktigt slappna av så jag bäöjrade dammsuga och dammtorka.. sen var det lunch och efter att ha fått olivia att somna så däckade jag i soffan i nån timma.. välbehövligt =D
 
Nu ikväll så har jag tagit ett låååång varmt bad, gjort fotvård med Mary Kays fotvårdskit, och så har jag gjort behandling på händerna med Mary Kays silkes händer kur.. så nu är jag redo för bebis ankommst! Eller ah nästan ialf, jag skulel behöva slänga ett öga på bb-väskan men de hinner jag ju även om det skulle sätta igång inatt.. tar ju inga tider att bara kolla igenom den =)
 
Glass, Kaffe och Johan Falk har jag nu avnjutit och sett så snart är det dags för sängen.. men av någon anledning känner jag mig väldigt energifull och sådär töntigt sprudlande lycklig.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback