Det gick över..

2013-03-21 @ 22:36:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hade värkar förut idag som kom och gick lite oregelbundet.. nu känner jag inte ett skit..  förutom att Grynet trycker på mina revben och det gör ont.. men det är ju såklart fel ont.. frustrerande.. jag har lagat mina trasiga leggings nu ikväll så jag ialf kan använda dom till Grynet kommit ut.. köpa nya det gör jag inte nu inte!
 
Kollade på skatteverkets hemsida vad jag får tillbaka på skatten och det var ju i alla fall ett glatt besked.. men nu ska jag nog gå och lägga mig och invänta morgondagen.. hoppas jag får sova inatt!! Jag vill verkligen inte ligga vaken och snurra och känna efter och bli kissnödig tusen gånger.. låt mig sova inatt snälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback