En bajs insident..

2013-03-16 @ 20:10:16 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Charmig unge man har.. jag höll på med disken och Alexander höll på md något annat här i lägenheten, så ser jag olivia komma springandes utan blöja och och kryper bakom vår lillhylla som vi har micron på.. så ska jag bara göra klart det sista innan jag tar henne och plötsligt börjar hon gråta.. då har hon ställt sig där bakom och bajsat, och står och klampar omkring i det.. hallå? vad hände där lixom? det var ju inte så fräscht precis.. in med ungen i duschen och Alexander fick ta bajset som var kladdat överallt.. ungar alltså =P Nu sover hon i alla fall och jag hoppas hon får sova nu.. hon hostar så hemskt men nu efter lite ljumet honungsvatten verkar det lungt.. *peppar peppar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback