Fan vad äckligt!

2013-03-22 @ 10:23:35 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fy fan så vidrigt, jag vågar knappt gå på toaletten efter i morse alltså, den kända slemproppen alla tjatar om kom idag.. Det var tamejfan det äckligaste jag har varit med om fy fan jag höll bokstavligen på att kräkas.. Jag så den aldrig när det var "dags" med Olivia så kanske den då släppte i omgångar eller något men det här var ingen tvekan om vad det var för något fy faan.. uuh.. mår fortfarande illa vi tanken på skiten.
 
Bara för att vi ändå är inne på äckliga saker så kan jag ju skriva att jag tror min kropp försöker rensa ur tarmarna inför förlossning, jäkla körig i magen och allt jag stoppar i mig ska tydligen ut så ja, nått är på gång.. jag hoppas fortfarande på vattenavgång så att man kan få svart på vitt att det verkligen är på G!

Kommentarer
Postat av: Emma

fick inte se "slemproppen" vid min första förlossning heller... scarry! Lycka till

2013-03-22 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback