Idiot tankar

2013-03-23 @ 00:01:12 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Herregud så idiotiskt! Nu har tankarna kommit tillbaka, hur kommer det bli med två barn? Kommer Olivia känns sig utstött? Kommer hon att förändras och inte vara lika glad längre? Blir hon en helt annan liten flicka av att bli storasyster? Kan man älska två barn lika högt som jag älskar Olivia? Jag vill ha min älskade lilla flicka precis som hon är! Jag vill inte att hon ska bli någon annan för att vi skaffar ett barn till..

Jag vet inte varför jag tänker såhär korkat!! Givetvis kommer Grynet bli precis lika älskad som Olivia och jag längtar efter att få träffa den lilla människan som vuxit i min mage då länge!

Usch knäppt att tänka såhär och jag blir sjukt ledsen av det oxå!

Trackback