Jävla natt

2013-03-30 @ 02:52:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fasen vilket skit! Olivia vaknade vid 00:20 och har sedan dess hostat och hostat och hostat.. Har gett henne vatten, medicin, honungsvatten, lagt henne med huvudet högt så hon nästan sitter upp men inget hjälper.. Hon bara hostar.. Det är inget vrålhostande utan mer rethosta.. Hon håller på att somna och så kommer det ett host, så somnar hon nästan och så kommer en host.. Grymt irriterande att lyssna på så kan bara tänka mig hur jobbigt det är för henne!! Stackars liten..

Samtidigt så har jag grymma sammandragningar emellanåt, inget som gör ont eller så men det är obehagligt och rätt tröttsamt det oxå.. Jag vill ju bara sova!! Jag gick ut och satte mig i soffan en stund förut bara för att jag får ont i kroppen av att ligga här och snurra.. Det var skönt och jag tror jag slumrade lite där en stund.. Men nu är jag tillbaka i sängen.. Alexander har lyckats somna och Olivia verkar på god väg trots sin hosta.. Jag ska väl lägga mig till rätta och se om jag kan få någon sömn..

Trackback