Lugnet före stormen?

2013-03-12 @ 18:57:58 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har faktiskt varit en bra dag! knappt någon halsbränna och inte så farligt ont i fogarna heller.. Lugnet före stormen kanske?? nej det får det inte vara vi ska ju till frissan imon!!
 
Men i alla fall så vi åkte in till stan och mös lite.. Vi åt lunch och gick i affärer.. jag köpte en ny amningsbh på lindex i organiskt bomull och jisses vad underbart skön den är, det blir nog en till sån sen!!  hittade även en tröja till Olivia med disneyprinsessorna på som det var nedsatt pris på.. Så köpte jag ett dopalbum till dopbilderna som vi framkallade för nån månad sen haha, sega familjen =P Tänkte jag skulle ha hittat en "scrap bok" i litet format för att göra en egen bok om 1årskalaset.. men det hittade jag ingen vettig =/
 
Nu ikväll så har vi varit till affären och hämtat mitt paket med alla Mary Kay grejer jag köpt så jag kan bli lite fin i fejset, haha nejmen jag var i behov av nya ansiktsprodukter så jag slog på stort och köpte helt enkelt det jag ville ha, så nu har jag ett tag! Vi inhandlade även vår kvällmat som vi ska äta när Olivia somnat.. Det blir tacos idag.. på en tisdagkväll men vad gör det.. mamma och pappamys för hela slanten ska det bli framför tvn, men god tacos och bra program <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback