Mer än tänkt

2013-03-14 @ 12:03:18 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag hade en bra natt inatt :-) vaknade utvilad utan massa ont! Jag hade vara lite ont i ena höften, men det har blivit värre nu för att jag hållit på med massa olika grejer! Men men så är det med det, jag ska fixa spjälsängen tänkte jag och då ville jag först fräscha upp vårt sovrum med nya lakan, dammsugning(som blev i hela lägenheten), dammtorkning och vädring... Inte konstigt jag fick ont.. Men när Olivia somnat ska jag fixa bebisens säng, så sugen på det!! :-D


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu händer det! Any time now! Dan innan vattnet gick med Julia så hade jag massa energi också! ;)

Svar: ja det hade jag med Olivia oxå. så hoppas på att det händer något snart.. så himla nyfiken på den lilal bebisen där inne =D
Angelica

2013-03-14 @ 19:22:42
URL: http://www.smultronmammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback