Planen om bebis inte kommer

2013-03-26 @ 14:27:21 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi fick ju en ny tid till bm den 3 april.. Då blir det hinnsvepning igen och bokning av igångsättning, blir det igångsättning så blir det 7 april.. dagen efter Alexanders födelsedag och 2 dagar efter farmor Karins födelsedag.. lite roligt med datumen där men jag hoppas verkligen bebisen vill komma av sig själv och att den vill komma innan nästa bm besök..

Men det verkar ju vara en liten envis krabat där inne, trångt är det ju oxå, ibland tror jag h*n försöker trycka sig ut i midjan på mig.. Men då har jag lugnt och sakligt berättat att det är minsann fel väg ut och om det nu är så trångt så se till att tryck på åt rätt håll och kom ut till oss i stället, här finns det massa plats för dig <3

Trackback