Promenad

2013-03-16 @ 13:57:08 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en morgonrunda med Amore i morse innan frukosten.. Sen var jag så rastlös efter ett tag så jag frågade Sandra om vi skulle gå en sväng.. Det blev en mammapromenad utan barn men med hund på ca 1 timma.. Långsamt gick det visserligen men ändå!

Olivia vägrar sova lunch idag och jag är dödstrött och ligger i sängen och vilar.. Men känns som att jag ska somna när som.. Kanske jag tar en liten lur ialf..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad är det för vovve? :)

Svar: han är en chihuahua =) tänkte lägga upp en bild på honom får du se =)
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback