Sleten

2013-03-15 @ 11:28:26 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia tog morgon vid 4 i morse, lagom roligt det där.. Så har hon varit iväg till förskolan så på väg hem somnade hon i vagnen.. Lilla gumman, det är inte lätt att förstå sig på att man måste sova för att orka med! Själv är jag rätt sleten även om jag fick somna om en stund mellan 6 och 7.. Tror jag ska lägga mig på soffan med en filt och slöglo lite på tv :)

Vi fick reda på att Alexanders förmånsbil ska lämnas tillbaka i april ist för juni, så nu måste vi hitta en bil att köpa lite kvickt.. Så jäkla stört att vi precis sålt saaben.. Blir så trött på folk dom inte har koll på saker och ting! Så ja, vad ska vi ha för någon är ju frågan..? Bagagen behöver rymma dubbelvagn och gärna en liten hundbur.. Lätt att hitta till bra pris? Nä!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fyra är alldeles för tidigt men även min son får för sig då och då att det är morgon då. Tur man kan sova på dagen :)

Svar: ja de e galet tidigt.. men är ju knappats människa vid den tiden =P
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback