Surfi**a

2013-03-18 @ 19:27:47 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har varit jättegrinig och faktiskt riktigt otrevlig hela eftermiddagen.. Men när vi hade ätit så drog Alexander igång dammsugaren och då blåste mitt dåliga humör bort och efter det har jag varit som vanligt typ...?!? Man undrar ju vad det är för fel på en då lixom! Haha

Nu försöker ja få Olivia att somna men hon verkar ha helt andra planer.. Bökar omkring som attan här i sängen.. Hoppas bara det är sen sista energin innan hon somnar! Jag ska ta ett bad sen! Jag har blivit lite beroende av det tror jag.. Men det är ju såå skönt och det lindrar det onda i kroppen!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du förtjänar verkligen att bada varje dag nu. Komsi komsi bebisen vi väntar :)

Svar: det är ju så ljuvligt skönt :D ja nu får h*n faktiskt komma ut! =P
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback