Underbart bad!

2013-03-20 @ 20:27:48 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det var så himla skönt att bada, riktigt varmt vatten och så lite babyolja i det för att mjuka upp min hemskt torra hy! Jag lyxade till det och tog med mig en bok in och låg och läste lite.. fantastisk egentid blev det verkligen!
 
Under badets gång så började bebisen att trycka sig neråt så att det trycker på i "fel hål".. känns som att jag behöver gå på toa hela tiden men det kommer inget.. så om det trycker på så mycket bakåt så borde ju bebisen faktiskt komma snart =P eller är det kanske bara önsketänkande? hehe nej stackars bebis, jag ska inte stressa dig att komma ut.. du kommer ju när du är redo <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt! När jag var gravid hade jag värsta badmanin haha Ett bad kan göra mycket för en gravid-öm kropp :) Verkar ju som att bebis är på g nu!! Så spännande! Lycka till! Kram Elin

Svar: jaa det gör verkligen mycket att få ligga där och vila ett tag =)tack =)
Angelica

2013-03-20 @ 23:07:52
URL: http://elincarn.blogg.se
Postat av: Sanna

Kommentarsfunktionen har varit borta i dina senaste inlägg, därför skriver jag här istället. Vill grstulera till den fina lilla tjejen och hoppas allt gick bra. Vad roligt att hon kom precis en månad efter vår lilla kille :)

Svar: jaså har det.. vad konstigt! tack så mycket, ja allt gick toppen trotts panikresa på 7 mil =P
Angelica

2013-04-04 @ 14:30:31
URL: http://sannajylo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback