Det gick bra!

2013-05-23 @ 23:13:30 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Resan upp gick bra! Wilma sov hela vägen men vaknade en kortis i Norrköping när vi åt så då fick hon också äta! Olivia var duktig i bilen, några utbrott fick hon men vadå.. Jon är inte ens två år och fick sitta stilla så länge.. Jag tycker de va bra jobbat av henne :-)

När vi kom fram så fick vi hembakade frallor och kaffe, himla gott! Vi har pratat och pratat och barnen har lekt som bara den! Så nu har vi fått Olivia i säng!

Alla har gått och lagt sig utom jag. Wilma ville inte sova så jag fick gå ut med henne en runda så somnade hon sött, men då hade jag pumpningen kvar så jag fick snällt sätta mig och pumpa ut mjölk inför imon.. Men nu! Nu får jag gå och lägga mig!

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback