Fått mycket gjort!

2013-05-29 @ 14:22:04 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När jag hade lämnat Olivia på förskolan idag så satte jag fart här hemma medan Wilma sov i vagnen. Det blev diskplock, dammsugning, leksaksplock och toalettskurning.. Efter det fick Wilma äta lite och sen gick vi iväg och hämtade Olivia :-)

När barnen somnat så torkade jag golven men hann inte mer än så för Wilma skulle snutta och sen vaknade Olivia.. Men ändå så har vi dammtorkat vardagsrummet och sovrummet.. Bara tvätten som ska vikas nu också sen är jag nog ganska nöjd :-)

Packa ska jag göra också för imon åker vi till Öland och ska vara där ett par dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback