God morgon

2013-05-12 @ 09:05:29 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag vaknade bredvid en sprudlande glas bebis idag dom skrattade, jollrade och viftade med armar och ben! Så härligt! Men vid blöjbytet upptäckte jag en obehaglig grej, hon är alldeles röd och har massor med små små vita blåsor mellan skinkorna.. Min stackars lilla tjej.. Vi ska åka iväg och köpa babyolja att tvätta henne med, just nu har vi bara våtservetter och det kan ju vara så att hon inte tål dom!

Olivia satt och åt frukost med Alle när vi kom upp och hon var också väldigt glad! Härligt att vakna till glada barn och ett fantastiskt väder!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Glada barn gör allt roligare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback